Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés esetén visszaigazoló e-mailben értesítünk annak sikerességéről, az általad megadott e-mail címen.

A visszaigazoló tartalmazza a rendeléssel kapcsolatos összes információt.

Amennyiben a vásárláskor közölt adatok valamelyikét hibásan adtad meg, a rendelés feladását megelőzően még lehetőséged van azt módosítani.

Ezt a honlapra való belépést követően teheted meg, a “Rendelési előzmények” menüpontra kattintva.

Ha olyan terméket rendeltél, amely előrendeléses, a termék feladását követően értesítünk e-mailben.

Ha olyan terméket rendeltél, ami nem előrendeléses, de időközben kifogyott, ugyancsak értesítünk a kialakult helyzetről.

A szállítás függ a rendelkezésre álló készlettől. A raktáron lévő termékeinket akár már másnapra ki tudjuk szállítani (munkanap), de legkésőbb 2 nap múlva biztosan kézhez veheted.

Ha nem kaptad meg a rendelést, legkésőbb 10 napon belül keress fel minket valamelyik elérhetőségünkön.

Sajnos jelenleg nem rendelkezünk fizikai bolttal, ezért erre nincs lehetőséged.

Erről nem árt tájékozódni, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés, ezt legtöbbször az óra oldalán feltüntetjük, valamint ha az órához tartozik kézikönyv, abban szintén említésre kerül.

Minden más esetben az órán található erre vonatkozó jelölés.

Nem vízálló - nincs jelölés:

Az óra tömítései sem a víztől, sem a portól nem nyújtanak védelmet.

Water Resistant vagy 30m vagy 3ATM jelzés:

Az óra csak napi átlag viselésre alkalmas (vízcsepp vagy eső ellen).

50m vagy 5ATM jelzés:

Felszíni úszásra alkalmas, de még mindig nem az a kategória, amely a „gondtalan” vízi használatot biztosítaná.

100m vagy 10ATM jelzés:

Felszíni úszás, a vízben való játék szinte biztosan nem fog gondot okozni, azonban ez a kategória még mindig nem búvár óra!

200m vagy 20 ATM jelzés:

Ebben a kategóriában nyugodtan úszhatunk és búvárkodhatunk is.

Az ilyen jelzésű karórák megbízhatóan vízmentesek maradnak.

Az aktuális díjakról itt tájékozódhatsz: https://oravilag.hu/szallitasi-modok-es-arak

Többszöri sikertelen kézbesítés után, előre jelzés nélkül át nem vett csomagok esetén a regisztrációdat blokkolhatjuk, illetve a következő rendelésedet csak előre fizetéssel egyenlítheted ki (tehát utánvétes fizetésre nincs lehetőséged).

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, 5-7 napon belül újra meg fogják kísérelni a kiszállítást.

Amennyiben a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés, csomagodat a GLS visszaszállítja nekünk, melynek a szállítási költségét kénytelenek vagyunk kifizetni.

Többszöri sikertelen kézbesítés után, előre jelzés nélkül át nem vett csomagok esetén a regisztrációdat blokkolhatjuk, illetve a következő rendelésedet csak előre fizetéssel egyenlítheted ki (tehát utánvétes fizetésre nincs lehetőséged).

Ezt elkerülendő, bármilyen változás vagy probléma esetén kérjük keress fel valamelyik elérhetőségünkön.

E-mail: info@oravilag.hu

Telefon: +36 30 916 1294

A rendelések feldolgozása után az Óra Világ átadja a csomagod a GLS futárszolgálatnak, ezért a módósítási kérelmedet (új szállítási cím) már csak a GLS-nek tudod jelezni.

Ezt a GLS központi számán tudod módosítani, melynek telefonszáma: 06-1-802-0265

A GLS futárszolgálat honlapja: https://gls-group.eu/HU/hu/home

A GLS futárszolgálattal 2 napon belül nagy eséllyel megérkezik a csomagod, kiemelt ünnepek idején vagy akciós időszakokban azonban megnövekedett szállítási idővel számolhatsz.

Ha nagyon fontos a csomagod érkezési ideje, akkor inkább érdeklődj az ügyfélszolgálatunk telefonszámán: +36 30 916 1294

Igen, a webáruházban szereplő összes termék hivatalos forrásból származik! Nem foglalkozunk se replikákkal, se használt termékekkel!

Igen, a termékeknél megjelenő raktrákészlet információ percre pontos. Nem tévesztünk meg senkit az aktuális raktárkészlettel, így az mindig az aktuális állapotot mutatja.

Értesülj elsőként akcióinkról, kuponjainkról és legújabb termékeinkről!