Már csak ennyi időd van rendelni, hogy odaérjen karácsonyra:

🎁 Minden egyes rendelésed 1%-ával az Országos Állatvédőrség Alapítvány-t támogatod! 🐶

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés esetén visszaigazoló e-mailben értesítünk annak sikerességéről, az általad megadott e-mail címen.

A visszaigazoló tartalmazza a rendeléssel kapcsolatos összes információt.

Amennyiben a vásárláskor közölt adatok valamelyikét hibásan adtad meg, a rendelés feladását megelőzően még lehetőséged van azt módosítani.

Ezt a honlapra való belépést követően teheted meg, a “Rendelési előzmények” menüpontra kattintva.

Ha olyan terméket rendeltél, amely előrendeléses, a termék feladását követően értesítünk e-mailben.

Ha olyan terméket rendeltél, ami nem előrendeléses, de időközben kifogyott, ugyancsak értesítünk a kialakult helyzetről.

A szállítás függ a rendelkezésre álló készlettől.

Ha nem kaptad meg a rendelést, legkésőbb 10 napon belül keress fel minket valamelyik elérhetőségünkön.

Sajnos jelenleg nem rendelkezünk fizikai bolttal, ezért erre nincs lehetőséged.

A garancia érvényesítéséhez mindenképpen szükség lesz a garancia füzetre és a számlára.

Amennyiben e-számlát kaptál, azt a rendelés visszaigazoló e-mail mellékletében találod.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át a szerviz átvételi pont, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!


Szerviz átvételi pontok márkák szerint:

Bering

NEXT-TIME KFT. ÓRASZERVIZ

1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7.

E-mail: szerviz@next-time.hu

Telefon: +36 70 320 7860

Casio

FAST HUNGARY KFT.

2046 Törökbálint, DEPO Pf. 102., Raktárbázis 3/b.

E-mail: info@fasthungary.hu

Tel.: +36 23 330 830 (1-es mellék)

vagy

Set Comp Kft.

1094 Budapest, Ferenc krt. 15.

E-mail: setcomp@setcomp.hu

Tel.: +36 1 2164 695

Atlantic, Boccia, Daniel Klein, Fossil, Freelook, Kronaby, Orient, Pierre Cardin, Q&Q, Santa Barbara, Sergio Tacchini, Wenger

SWISS TIME KFT.

1135 Budapest, Jász u. 83-87

E-mail: webinfo@swisstime.hu

Tel: 06-1/330-5149

Fax.: 06-1/340-8572

Erről nem árt tájékozódni, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés, ezt legtöbbször az óra oldalán feltüntetjük, valamint ha az órához tartozik kézikönyv, abban szintén említésre kerül.

Minden más esetben az órán található erre vonatkozó jelölés.

Nem vízálló - nincs jelölés:

Az óra tömítései sem a víztől, sem a portól nem nyújtanak védelmet.

Water Resistant vagy 30m vagy 3ATM jelzés:

Az óra csak napi átlag viselésre alkalmas (vízcsepp vagy eső ellen).

50m vagy 5ATM jelzés:

Felszíni úszásra alkalmas, de még mindig nem az a kategória, amely a „gondtalan” vízi használatot biztosítaná.

100m vagy 10ATM jelzés:

Felszíni úszás, a vízben való játék szinte biztosan nem fog gondot okozni, azonban ez a kategória még mindig nem búvár óra!

200m vagy 20 ATM jelzés:

Ebben a kategóriában nyugodtan úszhatunk és búvárkodhatunk is.

Az ilyen jelzésű karórák megbízhatóan vízmentesek maradnak.

Az aktuális díjakról itt tájékozódhatsz: https://oravilag.hu/szallitasi-modok-es-arak

Többszöri sikertelen kézbesítés után, előre jelzés nélkül át nem vett csomagok esetén a regisztrációdat blokkolhatjuk, illetve a következő rendelésedet csak előre fizetéssel egyenlítheted ki (tehát utánvétes fizetésre nincs lehetőséged).

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, 5-7 napon belül újra meg fogják kísérelni a kiszállítást.

Amennyiben a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés, csomagodat a GLS visszaszállítja nekünk, melynek a szállítási költségét kénytelenek vagyunk kifizetni.

Többszöri sikertelen kézbesítés után, előre jelzés nélkül át nem vett csomagok esetén a regisztrációdat blokkolhatjuk, illetve a következő rendelésedet csak előre fizetéssel egyenlítheted ki (tehát utánvétes fizetésre nincs lehetőséged).

Ezt elkerülendő, bármilyen változás vagy probléma esetén kérjük keress fel valamelyik elérhetőségünkön.

E-mail: info@oravilag.hu

Telefon: +36 30 916 1294

A rendelések feldolgozása után az Óra Világ átadja a csomagod a GLS futárszolgálatnak, ezért a módósítási kérelmedet (új szállítási cím) már csak a GLS-nek tudod jelezni.

Ezt a GLS központi számán tudod módosítani, melynek telefonszáma: 06-1-802-0265

A GLS futárszolgálat honlapja: https://gls-group.eu/HU/hu/home

A GLS futárszolgálattal 2 napon belül nagy eséllyel megérkezik a csomagod, kiemelt ünnepek idején vagy akciós időszakokban azonban megnövekedett szállítási idővel számolhatsz.

Ha nagyon fontos a csomagod érkezési ideje, akkor inkább érdeklődj az ügyfélszolgálatunk telefonszámán: +36 30 916 1294

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj elsőként akcióinkról, kuponjainkról és legújabb termékeinkről!